4 Eylül 2015 Cuma

Aziz Bey Hadisesi

İnsan bazı kitaplardan daralınca sevdiği yazarlardan medet umuyor hemen. Onun şefkatli kollarına atmak istiyor kendini. Ben de böyle darlandığım bir anda listeyi biraz karıştırıp Ayfer Tunç'a koştum. Bu yılın #herhaftayabirkitap listesinde yer alan ve Can Yayınları'ndan yayınlanan Aziz Bey Hadisesi'ni okumaya başladım.

Kitap Aziz Bey Hadisesi, Kadın Hikayeleri Yüzünden, Soğuk Geçen Bir Kış, Kar Yolcusu, Mikail'in Kalbi Durdu, Kırmızı Azap olmak üzere toplam altı öyküden oluşuyor. Öykülerin hepsi birbirinden güzel ama beni en çok Kar Yolcusu etkiledi.

Bol bol altını çizmişim kitaptaki afili cümlelerin. Fazla uzatmaya gerek yok.

Okuyalım, okutalım efendim.

"Vücudun ruha ihanet etmediği anlar pek azdır. Ne çok ister insan büyük kederlerin ardından ölüp gitmeyi de, başaramaz. Ruh, başına kara bir hale takarak göğe yükselmek için çırpınır; ama vücut dünyalıdır; yer, içer, yaşar."

0 yorum:

Yorum Gönder